V MyBlueDay probíhá primárně obnova dat z mechanicky nebo elektronicky poškozených disků, případně z pevných disků, na kterých došlo ke ztrátě dat z logické, softwarové příčiny.
Pevný disk použitý v přenosném počítači (laptop, notebook, ultrabook, externí disk) se v principu neliší od pevného disku o velikosti 3.5", který je používán ve standardních desktop PC. Takzvaný "notebookový" disk může být použitý jako interní nosič v např. právě v notebooku, nebo jako vlastní datový nosič v tzv. "externím disku" o velikosti 2.5" (napájený pouze pomocí USB rozhraní, typicky např. u starších verzí disku Western Digital My Passport).
Ze své mechanické povahy a povahou používání (přenášení, otřesy, možné pády) je tak pevný disk použitý v notebooku zařízení velmi náchylné na poškození a tím spojenou ztrátu dat na disku. Máte poškozený 3.5" interni disk? Více informací naleznete v sekci poškozený disk desktop PC .
Pokud již ke ztrátě dat na notebooku z jakéhokoliv důvodu dojde (např. smazaná data, zformátovaný disk, poškozený souborový systém) nebo je důvodem ztráty dat elektro-mechanické poškození disku, doporučujeme se v každém případě řídit pravidly, zaručující v takové situci maximální šanci na obnovu dat. Chcete-li vědět více o příčinách ztráty dat včetně typických projevů, pokračujte do sekce proč se ztrácí data na pevném disku
POZNÁMKA: u většiny přenosných počítačů je možné vyjmout pevný disk velmi snadno po odstranění několika šroubků. V těchto případech doporučujeme harddisk z těla notebooku vyjmout a diagnostice doručit pouze takto vyjmutý disk. V případech, že je notebook v záruceinfo, a dik nelze vyjmout bez porušení záruky, doporučujeme kontaktovat autorizovaný servis patřičného výrobce. Ten by vám měl umožnit po vyjmutí disku jeho odbornou diagnostku.
Apple, Compaq, Dell, Digital, Fujitsu (Fujitsu specific issue), Fujitsu (všechny modely), Hitachi, HP, IBM, Kingston, Maxtor, Micropolis, NEC, Quantum, Rodime, Samsung, Seagate, Simpletech, Smardisk, Sun, Teac, Toshiba, Universal Buslink, Western Digital... a další
Pro řešení akutních případů ztráty dat provozujeme NONSTOP24 linky (+420) 722 150 150 a (+420) 728 150 150, kde lze i mimo pracovní dobu konzultovat vzniklou situaci se specialistou na obnovu dat. Poškozené nosiče dat přijímáme ke vstupní diagnostice na našem pracovišti v Praze. Nosiče přijímáme také formou zásilek poštovní nebo kurýrní službou.
Přebírání obsahu zakázáno. Všechna práva vyhrazena ©1998-2022 MyBlueDay ! ~ All rights reserved © 2022
Prokopovo náměstí 8, Praha 3 - Žižkov, 130 00
Telefon NONSTOP: (+420) 722 150 150, (+420) 728 150 150 email: - Ochrana osobních údajů