V prvé řadě považujeme za důležité zdůraznit, že vzhledem ke specifičnosti a logické delikátnosti poskytovaných služeb máme nastavena přísná interní pravidla, platná již téměř 15 let, po které nabízíme profesionální služby záchrana dat a obnova dat, a díky kterým si udržujeme důvěru stálé klientely a získáváme si důvěru zákazníků nových.
Někdo ztrátu dat bere s nadhledem a klidem, jiný si velmi zoufá a panikaří. Jistě, záleží na povaze ztracených dat. Ale přesto je naše zkušenost taková, že lidé vnímají ztrátu souborů obdobného charakteru odlišně. Chce se říci..“nejde o život“, realita je ovšem taková, že to tak v některých případech naši zákazníci vnímají. Proto je naší prací kromě špičkové technické specializace zároveň notná dávka psychologie.
Naši zákazníci se dělí na zhruba tři tábory. IT profesionálové (servisy IT, firemní zaměstnanci na úrovni správců sítě a IT oddělení), v IT technologiích zběhlí uživatelé a běžní uživatelé výpočetní techniky s žádným nebo povrchním povědomím o problematice. Zatímco odborníci vyžadují konkrétní a podrobné technické informace případně konzultace, kterých se nezdráháme, pak laika technické detaily spíše vyděsí. Přesto se vždy snažíme problém osvětlit přijatelnou a pochopitelnou formou tak, aby zákazník například pochopil, proč např. k poškození disku došlo a jak se ztráty dat pro příště vyvarovat.
Před tím, než si u nás objednáte vlastní obnovu dat z disku (nebo jiného nosiče dat), provedeme vždy a v každém případě bezplatné posouzení momentálního stavu vašeho média, tzv. diagnostiku disku, nebo jiného nosiče. Po jejím provedení vám sdělíme příčinu ztráty dat (pokud není jasná), šanci na obnovu dat, čas nutný k práci a cenu platnou v případě úspěchu. Diagnostika pevného disku (a jiného nosiče) je přísně neinvazivní, tj. vlastní datové médium zůstává v původním stavu. Následně máte možnost rozhodnout o případném dalším postupu.
Cena za úspěšnou záchranu dat, která stanovená po té, co je vyhotovena bezplatná diagnostika, je konečná a neměnná. Jakékoliv možné vícenáklady v případě nečekaných technických komplikací jdou vždy na náš vrub.
Nezdaří-li se z jakéhokoliv důvodu zachránit dat, která jsou cílem obnovy, nebudeme si účtovat žádný poplatek za obnovu dat. A to i v případě, že byla naše práce prokazatelně komplikována například předchozí laickou snahou o obnovu souborů, případně již neúspěšně provedeným profesionálním pokusem.
Pokud je ztráta dat kritická a potřebujete ji vyřešit v nejkratším možném termínu, je možné využít režim expresní obnovy dat. Tento režim obnáší nonstop práci (24/7), kdy musí být záchrana dat vyhotovena ve smluveném termínu. V naprosté většině případů je termín vyhotovení stanoven do 6-8 hodin od schválení zakázky. Není-li možné tento termín dodržet, zpravidla z důvodu komplikovanosti závady, není expresní poplatek účtován!
Pro řešení akutních případů ztráty dat provozujeme NONSTOP24 linky (+420) 722 150 150 a (+420) 728 150 150, kde lze i mimo pracovní dobu konzultovat vzniklou situaci se specialistou na data recovery. Poškozené nosiče dat přijímáme ke vstupní diagnostice na našem pracovišti v Praze. Nosiče přijímáme také formou zásilek poštovní nebo kurýrní službou.
Přebírání obsahu zakázáno. Všechna práva vyhrazena ©1998-2022 MyBlueDay ! ~ All rights reserved © 2022
Prokopovo náměstí 8, Praha 3 - Žižkov, 130 00
Telefon NONSTOP: (+420) 722 150 150, (+420) 728 150 150 email: - Ochrana osobních údajů