Bezplatná diagnostika harddisku, poškozeného harddisku a dalších typů nosičů digitálních dat. Posouzení stavu, prognóza obnovy dat a urční ceny obnovy dat.
Prvním krokem před vlastní obnovou dat je vždy posouzení možnosti záchrany dat vycházející z povahy závady, dále pak stavu média a jeho typu. Tuto vstupní proceduru nazýváme diagnostika.
Za standardní posouzení neboli diagnostiku libovolného nosiče dat není účtován žádný poplatek. Tato bezplatná diagnostika je vyhotovena v rozmezí od několika hodin do dvou pracovních dnů v závislosti na množství přijatých prioritních zakázek řešených v přednostním režimu.
V naléhavých případech s přihlédnutím k povaze závady jsme schopni provést tzv. "Expresní diagnostiku" média do cca 2-3 hodin, nebo "Zaručenou diagnostiku" nejpozději do 24 hodin. Ceny těchto služeb jsou upraveny v platném ceníku za obnovu dat a související služby.
Je zcela samozřejmé, že námi prováděná diagnostika je pro nosič dat nedestruktivní a neinvazivní, tj. harddisk (ani jiné médium) není v žádném případě otevírán či jinak pozměňován na úrovni vlastního záznamového média. Proto si v případě, že pro vás po provedené diagnostice nebudou sdělená fakta a možnosti akceptovatelné odnesete datové médium v původním, nepozměněném stavu. Zajímá vás více? odborné posouzení stavu vadného harddisku
tato prognóza vychází z aktuálního stavu nosiče dat, jeho typu a samozřejmě z našich zkušeností s řešením závady u daného typu hardware s tímto typem závady. Určení prognózy je limitováno neinvazivním způsobem provedení.
platnou v případě úspěchu (od finální účtované ceny se neliší). Sdělená cena za obnovu dat je tedy splatná pouze v případě, že obnova dat proběhne ke spokojenosti zákazníka a ten si bude chtít obnovená data odnést.
Průměrná doba záchrany dat u naší společnosti proběhne v rozmezí 48 hodin. Je však samozřejmně pochopitelné, že komplikované stavy, například u velkokapacitních pevných disků s kombinovaným poškozením, si mohou vyžádat výrazně delší dobu řešení
což zpravidla vede ke ztrátě záruky. Faktem ovšem je, že na většinu námi přijatých pevných disků lze reklamační řízení uplatnit . Druhým faktem je, že v případě hardwarového poškození bývá naprostou prioritou úspěšná obnova dat a ne možnost reklamace nosičeinfo.
Na základě námi sdělených faktů se můžete zcela libovolně rozhodnout o dalším postupu. V případě, že pro Vás budou sdělená fakta akceptovatelná, začnou na základě vašeho svolení práce na obnově dat.
V opačném případě Vám bude datový nosič předán v původním stavu . V případě odeslání paměťového zařízení přepravní službou budou účtovány pouze související poplatky dle platného ceníku.
Přebírání obsahu zakázáno. Všechna práva vyhrazena ©1998-2022 MyBlueDay ! ~ All rights reserved © 2022
Prokopovo náměstí 8, Praha 3 - Žižkov, 130 00
Telefon NONSTOP: (+420) 722 150 150, (+420) 728 150 150 email: - Ochrana osobních údajů